جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 31 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
واگذاری ۱۷۹۵ فقره  انشعاب برق ديماندي و غير ديماندي به مشتركين شهرستان قروه در سال ۱۳۹۹
25 فروردین 1400 - 14:28
شناسه : 779
بازدید 129
مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری 1795 فقره انشعاب برق ديماندي و غير ديماندي به مشتركين این شهرستان در سال 99 خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد ميمنت آبادي در تشریح این خبر گفت: سال گذشته مجموعاً ۱۷۹۵ فقره انشعاب با تعرفه هاي مختلف در شهرستان قروه نصب شده است که با برنامه ريزي صورت گرفته و تسريع در فرآيند واگذاري انشعاب در حال حاضر پس از طي مراحل بازديد و پرداخت هزينه انشعاب توسط متقاضي و اختصاص اشتراک، در کمترين زمان ممکن لوازم اندازه گيري مشترکين  مطابق با استانداردهاي شرکت توزيع در محل نصب و مشترک برقدار مي گردد. كه از اين تعداد ۱۶۹۹ فقره  از شبكه موجود و۹۶ فقره  نيز با احداث ۴۰۰۰ متر شبكه فشار ضعیف هوایی و زمینی واگذار شده اند.

ميمنت آبادي در ادامه اذعان داشت:از مجموع ۱۷۹۵ فقره انشعاب با تعرفه های مختلف ، تعداد ۳۴  فقره انشعاب ديماندي با ارزشی بالغ بر ۹ ميليارد و ۱۴۹ ميليون ريال و تعداد ۱۷۶۱ فقره انشعاب تك فاز و سه فازبا ارزشی بالغ بر ۳۰ ميليارد و ۲۰۹ ميليون ريال در سال ۱۳۹۹ نصب و برقدارگردید.

وی درادامه افزود:باتوجه به اینکه تعداد کل مشترکین این شهرستان ۵۶۰۰۰ مشترک است خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم شده و این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و هم افزایش ضریب ایمنی برق دراین مناطق و رضایتمندی مشترکین، موثر باشد. لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است .

ايشان در پایان اظهار اميدواري كرد و گفت:با توجه به نامگذاري سال ۱۴۰۰  از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ، پشتيباني ها ، مانع زدايي ها  ابراز امیدوری کرد نسبت به واگذاري انشعاب جهت رونق گرفتن مجدد توليدمخصوصا”تولیدات دامی و کشاورزی به مشتركين و متقاضيان سطح این شهرستان در اسرع وقت اقدام گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.